תבשיל חומוס וחצילים ים תיכוני

לפעמים הדברים הכי פשוטים הם הכי טעימים.

זהו אחד מהתבשילים האהובים עליי.
את המתכון הזה הכנתי לתפריט הראשון של שירותי האוכל המוכן בקייטרינג, בתחילת דרכו.
הקונספט היה תפריט בסגנון ים תיכוני.
היו שם שילובים של מאכלים ירושלמים עם מאכלים מיוון היפה.
מאכלי עדות בשילוב גבינות יווניות וקינוחים טורקיים .

כבר הזכרתי כמה אני אוהבת את המטבחים האלו?
המטבח הים תיכוני עשיר בטעמים עדינים שמתחברים יחד ויוצרים חגיגה .
חומרי גלם טריים, צבעונים ומשגעים שבשילובם יוצרים מטבח ייחודי המאפיין את תרבות האוכל הים תיכוני.
אני כל כך שמחה שלתוך המטבחים האלו גדלתי והכרתי.
אם זו חגיגה טורקית, יוונית, ישראלית, או מבולגריה, אפשר להסכים שכולנו יודעים איך לייצר חגיגת טעמים במטבח.

אז יאללה, בואו נתחיל לבשל! יאסו!

תבשיל חומוס וחצילים ים תיכוני

מצרכים

1 וחצי כוסות גרגירי חומוס מבושלים
1 חציל בלאדי גדול , חתוך לקוביות
3 עגבניות אדומות ובשלות גדולות, ללא הקליפה.
4 שיני שום קצוצות
צרור פטרוזיליה שטופה וקצוצה, ללא הגבעולים
1 בצל לבן, קצוץ
כפית זרעי כוסברה (מוסיף מאוד, לא חייבים )
כפית שאטה יבשה
2 כפות פפריקה אדומה
מלח, פלפל ושמן זית

ההכנה

מכינים את החציל:
מחממים את התנור ל-180 מ’
מעבירים את קוביות החציל לתבנית מרופדת בנייר אפייה, מוסיפים שמן, מלח ופלפל לפי הטעם ועוטפים את הקוביות מכל הצדדים.
מכניסים לאפייה למשך 20-25 דקות.

בינתיים, בסיר רחב, מחממים כף שמן זית ומטגנים למשך דקה את זרעי הכוסברה.
מוסיפים את הבצל ואת השום וממשיכים לטגן עד השחמה קלה.
מוסיפים את העגבניות וממשיכים לבשל עוד חמש דקות.
מוסיפים את החומוס המבושל ואת התבלינים, מערבבים ומוסיפים מים כסנטימטר מעל גובה החומוס.
מביאים את המים לרתיחה ומנמיכים לאש בינונית.
מבשלים במשך חצי שעה עד שהרוטב מצטמצם ונוצר רוטב סמיך בצבע אדום כהה.
מוסיפים את החצילים לקראת סוף הבישול, ממשיכים לבשל עוד 10 ד’.
טועמים ומוסיפים את הפטרוזיליה.
מכבים את האש ומגישים.

בתיאבון!
חני

אהבתם או הכנתם את המתכון? שתפו אותו וספרו איך יצא

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

יצירת קשר

הגדרות:
‘העסק’ “מעדניית אופוריה”- בבעלותה ובניהולה של חני מנדלסון.
‘משתמש’ – כל אדם הנכנס לאתר ועושה בו שימוש, גולש בו ומבצע פעולות במסגרתו, והכל בכפוף לעמידה בתנאים.
‘מוצר דיגיטלי’ – סדנאות, קורסים ורכישת מוצרים באתר,המוצעים לרכישה באתר.
‘פעולה’ – כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות גלישה באתר ורכישת הסדנאות המוצעות בו למכירה.
‘עסקה’ – מכירת הסדנאות, הקורסים והמנות בתפריטים השונים המוצעים למכירה באתר.

1. רישום לאתר
הרישום לאתר והזכות לעשות שימוש בשירותים המוצעים על ידו מותנים בקבלת חשבון אישי וסיסמה אישית באמצעותה יוכל המשתמש לעשות שימוש בשירותים. כל משתמש, אחראי באופן אישי ובלעדי לשמירה על סודיות פרטי חשבונו וסיסמתו.

2. מוצרים ושירותים באתר
אתר “מעדניית אופוריה” מציע למכירה שלושה סוגי מוצרים:
א) סדנאות אונליין בוידאו וסדנאות פרונטליות.
ב) מוצרי מזון במשלוחים ו/או באיסוף עצמי.
ג) שוברי מתנה.

3. שימוש אישי
כל משתמש רוכש את השירותים המוצעים באתר ואת הזכות לעשות שימוש בתכנים הנכללים בו באופן אישי בלבד, לצורכי מטרותיו הפרטיות. בהתאם, סיסמת המשתמש הינה אישית ולא תועבר על ידו לכל צד שלישי.
משתמש אשר יפר הוראה זו פוגע ו/או גורם לאתר ומפעיליו לנזקים, צפוי לסנקציות העומדות לאתר ומפעיליו על פי דין.

4. התכנים באתר וההגנה עליהם
האתר מכיל חומר מקיף כולל תמונות, טקסטים, קישוריות, איורים, גרפיקה, קבצי קול, קבצי וידאו, סרטוני אנימציה וכיו”ב (להלן “התכנים”) המצויים בבעלות האתר ו/או מפעיליו והמוגנים כולם על פי דיני זכויות יוצרים.
כל משתמש רשאי לעשות בתכנים אלו שימוש לצרכיו האישיים בלבד . לפיכך, המשתמש יהיה רשאי לעשות שימוש בתכנים אך ורק בהתאם לתנאי השימוש לעיל ובכפוף להוראות כל דין.
איסור העתקה – חל איסור מוחלט להעתיק תכנים ו/או תמונות ו/או מצגים ויזואליים מהאתר ללא קבלת הסכמה מפורשת לכך בכתב, ממפעילת האתר.
המשתמש מתחייב שלא לפגום ו/או לערוך שינוי ו/או לסלף את התכנים וכן להימנע מביצוע כל פעולה שיש בה או עלול להיות בה משום הפחתת ערך התכנים או פגיעה בכבודו או בשמו של בעל זכויות היוצרים בו.
המשתמש מתחייב שלא להעתיק, להקליט, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, להשתמש, או לאפשר לאחרים בין במישרין ובין בעקיפין, לבצע אחת מן הפעולות המנויות לעיל.
בפרט לא יעשה משתמש אחת מהאמור לעיל באמצעות אתר אינטרנט אחר, פרסום אלקטרוני, פרסום דפוס וכדומה, לכל מטרה, מסחרית או אחרת.
סימני המסחר של מפעילת האתר הם קניינה בלבד, ובשום מקרה אין לעשות בהם שום שימוש ללא קבלת הסכמתה המפורשת לכך, בכתב.

5. מחירי המוצרים באתר
מחירי המוצרים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
מינימום הזמנה דרך האתר: 130₪ [לא כולל דמי המשלוח].
ייתכנו הבדלים בין מחירי מוצרים מסוימים בין האתר לאיסוף עצמי מהחנות הפיסית, ואין הנהלת האתר מחוייבת לכל הסבר ו/או מתן פיצוי המשתמשים בגין הפרשי מחיר כאלה אם ובמידה יהיו כאלה.

6. שירות משלוחים
ביצוע המשלוחים יעשה ע”י חברה חיצונית, באופן שאיננו באחריות מפעילת האתר. יחד עם זאת, מפעילת האתר תפעל ככל יכולתה ותעשה מאמץ להקפיד על זמני משלוח סבירים, בכפוף למגבלות ולאירועים חריגים העשויים להתרחש ולגרום לעיכובים בביצוע המשלוח – אשר אינם בשליטתה. מפעילת האתר רשאית להפסיק את שירות המשלוחים בכל עת, ללא צורך בהסבר ו/או בהתראה מראש, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובמקרה כזה ניתן יהיה לבצע איסוף עצמי בלבד של ההזמנה.

7. ביטול עסקה בהזמנת מזון
לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שאושרה, מטעמים המנויים בחוק הגנת הצרכן, למעט במקרים של פגם או קלקול במוצר שנגרמו באחריותה הישירה של מפעילת האתר, אי התאמה בין המוצר שנשלח בפועל למוצר שהוזמן ו/או במקרה של אי אספקה [להלן: “טעמים מוצדקים לביטול עסקה”].
בכל מקרה של ביטול עסקה, אך ורק מן הטעמים המוצדקים שפורטו לעיל – יוחזר למזמין/לצרכן כספו תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול המוצדקת – כנגד קבלת המוצר המקולקל.

8. ביטול עסקה ברכישת סדנאות מקוונות
משתמש שרכש וקיבל גישה לקורסים ולסדנאות המקוונות באתר, לא יהיה זכאי לבטל את הרכישה ולקבל בגינה החזר כספי, מאחר שהשימוש באותם מוצרים מתבצע באופן מלא ומיידי עם קבלת הגישה אליהם.

9. הזמנות לאירועים
הזמנת ארוחות ל- 15 איש ומעלה תיחשב כהזמנת קייטרינג לאירוע. בכל מקרה של הזמנה כזו יש לשלם מראש את התשלום בעת ביצוע ההזמנה.
התשלום יתבצע במזומן/אשראי/העברה בנקאית בלבד. לא ניתן לשלם בהמחאות.
יובהר כי ביטול של הזמנת קייטרינג לאירוע תתאפשר עד שבוע ממועד האירוע. בכל מקרה אחר של ביטול, יחויב המזמין ב-50% מגובה ההזמנה, מלבד מזמין שיבטל הזמנתו תוך שלושה ימים לפני מועד האירוע, ואז יחויב ב-100% מגובה ההזמנה.

10. שינויים במנות ובמרכיבים
מעדניית אופוריה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים בתפריט המוצע באתר בכל עת, וכן במרכיבי המנות המסופקות על ידה בהתאם לעונות השנה ולמגבלות המלאים בשווקים בכל תקופה, והן בכפוף למחסור שעשוי להיות במוצרים מסויימים בחלק מעונות השנה, מבלי ליידע את המשתמשים באתר מראש. בנוסף, ייתכן כי בימים מסויימים לא יהיו חלק מהמנות המופיעות באתר זמינות – מהסיבות שפורטו לעיל ו/או מכל סיבה אחרת שאינה תלויה במפעילת האתר.

11. תמונות להמחשה
ייתכנו שינויים בין מראה של חלק מהמוצרים באתר לבין המראה שלהם בעת אספקתם בפועל, בין כתוצאה מהבדלי גוון בצילום ובין מכל סיבה אחרת. בכל מקרה כזה לא יהווה הדבר הצדקה לביטול עסקה מצד הצרכן, למעט במקרי קיצון בלבד שבהם סופק מוצר השונה באופן מהותי וממשי ממראהו בתמונה שבאתר.

12. אלרגנים, אלרגיות ורגישויות
מעדניית אופוריה אינה אחראית בשום מקרה לכל נזק בריאותי או אחר שייגרם למזמין באתר כתוצאה מצריכה של מוצריה על ידי המזמין ו/או מי מטעמו, אורחיו, עובדיו ו/או בני משפחתו – בין אם כתוצאה מאלרגיה אשר ידועה לו ו/או לא הייתה ידועה לו בעת ביצוע ההזמנה.
מעדניית אופוריה מצהירה כי המטבח בו מכינים את המזון איננו סטרילי וכי יש בו אגוזים, בוטנים, שקדים, סויה, גלוטן, גרעינים ושומשום. כל משתמש באתר מצהיר בזאת כי קרא את התקנון בעניין זה וכי הוא משחרר מראש את מפעילת האתר מכל אחריות לכל נזק בריאותי שייגרם לו כתוצאה מחשיפה למרכיבים מסויימים במזון העשויים לגרום לו לאלרגיה. האחריות הבלעדית לכל נזק כאמור תהיה אך ורק על המזמין, גם אם לא ידע בעת ביצוע ההזמנה על רגישות יתר ו/או אלרגיה למרכיבים מסויימים במוצר שהוזמן על ידו באתר, וגם אם ידע והודיע על אלרגיה למרכיב כלשהו. למעדניית אופוריה אין ולא תהיה כל אחריות משפטית לבעיות בריאותיות של כל מזמין הנובעות מרגישות ו/או אלרגיה למרכיבים מסויימים.

13. אחריות
התכנים המוצגים באתר מוצגים וניתנים לשימוש כמות שהם (“As Is”).
האתר או מפעילו אינם מצהירים או מציגים או מבטיחים כי התכנים מתאימים לצרכיי המשתמש או מטרותיו ולא יישאו בכל אחריות להתאמתם כאמור.
הנהלת האתר ומפעיליו משקיעים מאמצים רבים על מנת שכל התכנים באתר יהיו באיכות גבוהה, עדכניים ומהימנים. ואולם, לאור מורכבות התכנים, תיתכנה טעויות ו/או אי דיוקים בתכנים הנכללים באתר, והאתר או מפעיליו או מנהליו לא יישאו בכל אחריות בקשר לטעויות או לשגיאות בתכנים המוצגים באתר או לשימוש בהם או תוצאותיו ו/או השלכותיהם.
המשתמש מצהיר בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה או יעשה בתכנים או בשירות המוצע על ידי האתר והאתר או מפעיליו לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שנגרם או ייגרם למשתמש או לכל צד שלישי אחר, כתוצאה מהשימוש בתכנים או באתר או בשירות המוצע בו לרבות בגין ביטול ו/או הפסקת רכישת השירותים המוצעים באתר, לרבות במקרה של שיבושים ו/או ליקויים בהעברת התכנים ו/או בהענקת השירותים, תהא הסיבה אשר תהא.
כמו כן, לא תהיה מעדניית אופוריה אחראית למידע ולתכנים שיתפרסמו באתר על-ידי צדדים שלישיים כלשהם, לרבות מפרסמים.
שמות של אנשים, חברות, מוצרים ו/או דמויות הנזכרים באתר לצרכים שונים, אין מטרתם לייצג ישויות אמיתיות, וכל קשר בינם לבין ישויות אמיתיות בשם זהה או דומה הינו מקרי לחלוטין.

14. שימוש במידע פרטי של המשתמש
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע, הנדרש לה לצורך מתן השירותים המבוקשים על ידך.
מעדניית אופוריה תהיה רשאית להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו בהתאם לסוג השירותים כאמור ו/או לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר והשירותים באתר.
כמו כן תהיה רשאית מעדניית אופוריה לעשות שימוש במידע על מנת לפנות אליך בכל אחד מאמצעי ו/או פרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר תסבור מעדניית אופוריה כי יוכל להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלה אודותיך ו/או כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתה.
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לפנות אליך בעצמה ו/או באמצעות מי מטעמה וכן להעביר את המידע לצדדים שלישיים כלשהם על מנת שיוכלו לפנות אליך ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים כאמור. הינך רשאי בכל עת לפנות ל- מעדניית אופוריה ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים מעבר לשירותים אליהם נרשמתם באתר באמצעות פניה בכתב לכתובת euphoria.kitchen96@gmail.com
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לשלוח אליך כל מידע פרסומי ו/או שיווקי שלה ו/או של צדדים שלישיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי תוך שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית שמסרת לה בעת הרישום לאתר או במועד מאוחר יותר, לרבות הודעות בדואר אלקטרוני ובהודעות SMS.

15. הגבלה או מניעה של גישה לאתר
האתר ומפעיליו שומרים על זכותם להפסיק ו/או לסרב לתת גישה, בכל עת, ומכל סיבה שהיא, אל האתר ו/או לחלקים ממנו, לפי שיקול דעתם הבלעדי וללא כל מתן הודעה מוקדמת. משתמש אשר רכש שירותים שלא סופקו לו במקרה כאמור יושב לו כספו.

16. מתן שירות
במטרה להבטיח את השירות הנרכש באתר, ועל מנת להבטיח לכם, רוכשי השירות כי יש מי שעומד מאחורי האתר, מתחייבים האתר ומפעיליו כי בכל רכישה של שירותים שתבצעו, תקבלו את השירות שנרכש ולחלופין, במידה ולא סופק השירות במלואו יינתן לכם החזר בגין מלוא שווי השירות שלא ניתן.

17. אבטחה ופרטיות
פרטיותכם חשובה לנו. כל רכישה של שירותים באתר מבוצעת באופן מאובטח. המידע שתמסרו לנו מאובטח בפרוטוקול מוצפן אשר אינו מאפשר לגולשים אחרים לצפות בפרטים שאתם מעבירים לנו.
המידע שנמסר לנו על ידכם נשמר במחשבי מפעילי האתר או מי מטעמם בצורה מאובטחת ומוצפנת.

18. קישורים לאתרים אחרים
האתר כולל קישורים (“לינקים”) לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים שונים.
מעדניית אופוריה מספקת קישורים אלה אך ורק לצורכי העשרה, העמקה ונוחיותם של המשתמשים.
אתרים אלו אינם בשליטתה של מעדניית אופוריה, ו- מעדניית אופוריה אינה ולא תהיה אחראית לתוכן הקיים באתרים מקושרים אלו.
הופעה של קישור לאתר של צד שלישי כלשהו באתר מעדניית אופוריה איננה מהווה אישור ו/או הסכמה לתוכן האתר ו/או למהימנות המידע המופיע בו, ואין בהופעה של הקישור באתר כדי להצביע על קשר של מעדניית אופוריה לאתר המקושר ו/או לבעליו ו/או לבעל החסות עליו ו/או לכל מידע ו/או מוצר ו/או שירות הניתן ו/או מוצע באתר המקושר.

19. תנאים נוספים
מעדניית אופוריה רשאית לשנות את תנאי שימוש אלה מעת לעת בלי למסור על כך הודעה מראש.
מעדניית אופוריה תפרסם באתר את התנאים החדשים ותחילת תוקפם יהיה מועד פרסומם לראשונה.
מובהר בזאת, כי רק האמור בהסכם זה יחייב את מעדניית אופוריה.
מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באתר, יהיה בית המשפט בעל הסמכות העניינית בירושלים, אשר יידון בהתאם לדיני מדינת ישראל.

new-logo-h150

מטבח טבעוני ובריא

058-6940845
ירושלים
שעות פעילות :
ראשון – חמישי 8:00- 17:00
שישי 9:00-15:30

תנאי שימוש ורכישה באתר

הגדרות:
‘העסק’ “מעדניית אופוריה”- בבעלותה ובניהולה של חני מנדלסון.
‘משתמש’ – כל אדם הנכנס לאתר ועושה בו שימוש, גולש בו ומבצע פעולות במסגרתו, והכל בכפוף לעמידה בתנאים.
‘מוצר דיגיטלי’ – סדנאות, קורסים ורכישת מוצרים באתר,המוצעים לרכישה באתר.
‘פעולה’ – כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות גלישה באתר ורכישת הסדנאות המוצעות בו למכירה.
‘עסקה’ – מכירת הסדנאות, הקורסים והמנות בתפריטים השונים המוצעים למכירה באתר.

1. רישום לאתר
הרישום לאתר והזכות לעשות שימוש בשירותים המוצעים על ידו מותנים בקבלת חשבון אישי וסיסמה אישית באמצעותה יוכל המשתמש לעשות שימוש בשירותים. כל משתמש, אחראי באופן אישי ובלעדי לשמירה על סודיות פרטי חשבונו וסיסמתו.

2. מוצרים ושירותים באתר
אתר “מעדניית אופוריה” מציע למכירה שלושה סוגי מוצרים:
א) סדנאות אונליין בוידאו וסדנאות פרונטליות.
ב) מוצרי מזון במשלוחים ו/או באיסוף עצמי.
ג) שוברי מתנה.

3. שימוש אישי
כל משתמש רוכש את השירותים המוצעים באתר ואת הזכות לעשות שימוש בתכנים הנכללים בו באופן אישי בלבד, לצורכי מטרותיו הפרטיות. בהתאם, סיסמת המשתמש הינה אישית ולא תועבר על ידו לכל צד שלישי.
משתמש אשר יפר הוראה זו פוגע ו/או גורם לאתר ומפעיליו לנזקים, צפוי לסנקציות העומדות לאתר ומפעיליו על פי דין.

4. התכנים באתר וההגנה עליהם
האתר מכיל חומר מקיף כולל תמונות, טקסטים, קישוריות, איורים, גרפיקה, קבצי קול, קבצי וידאו, סרטוני אנימציה וכיו”ב (להלן “התכנים”) המצויים בבעלות האתר ו/או מפעיליו והמוגנים כולם על פי דיני זכויות יוצרים.
כל משתמש רשאי לעשות בתכנים אלו שימוש לצרכיו האישיים בלבד . לפיכך, המשתמש יהיה רשאי לעשות שימוש בתכנים אך ורק בהתאם לתנאי השימוש לעיל ובכפוף להוראות כל דין.
איסור העתקה – חל איסור מוחלט להעתיק תכנים ו/או תמונות ו/או מצגים ויזואליים מהאתר ללא קבלת הסכמה מפורשת לכך בכתב, ממפעילת האתר.
המשתמש מתחייב שלא לפגום ו/או לערוך שינוי ו/או לסלף את התכנים וכן להימנע מביצוע כל פעולה שיש בה או עלול להיות בה משום הפחתת ערך התכנים או פגיעה בכבודו או בשמו של בעל זכויות היוצרים בו.
המשתמש מתחייב שלא להעתיק, להקליט, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, להשתמש, או לאפשר לאחרים בין במישרין ובין בעקיפין, לבצע אחת מן הפעולות המנויות לעיל.
בפרט לא יעשה משתמש אחת מהאמור לעיל באמצעות אתר אינטרנט אחר, פרסום אלקטרוני, פרסום דפוס וכדומה, לכל מטרה, מסחרית או אחרת.
סימני המסחר של מפעילת האתר הם קניינה בלבד, ובשום מקרה אין לעשות בהם שום שימוש ללא קבלת הסכמתה המפורשת לכך, בכתב.

5. מחירי המוצרים באתר
מחירי המוצרים באתר אינם כוללים דמי משלוח.
מינימום הזמנה דרך האתר: 130₪ [לא כולל דמי המשלוח].
ייתכנו הבדלים בין מחירי מוצרים מסוימים בין האתר לאיסוף עצמי מהחנות הפיסית, ואין הנהלת האתר מחוייבת לכל הסבר ו/או מתן פיצוי המשתמשים בגין הפרשי מחיר כאלה אם ובמידה יהיו כאלה.

6. שירות משלוחים
ביצוע המשלוחים יעשה ע”י חברה חיצונית, באופן שאיננו באחריות מפעילת האתר. יחד עם זאת, מפעילת האתר תפעל ככל יכולתה ותעשה מאמץ להקפיד על זמני משלוח סבירים, בכפוף למגבלות ולאירועים חריגים העשויים להתרחש ולגרום לעיכובים בביצוע המשלוח – אשר אינם בשליטתה. מפעילת האתר רשאית להפסיק את שירות המשלוחים בכל עת, ללא צורך בהסבר ו/או בהתראה מראש, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובמקרה כזה ניתן יהיה לבצע איסוף עצמי בלבד של ההזמנה.

7. ביטול עסקה בהזמנת מזון
לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שאושרה, מטעמים המנויים בחוק הגנת הצרכן, למעט במקרים של פגם או קלקול במוצר שנגרמו באחריותה הישירה של מפעילת האתר, אי התאמה בין המוצר שנשלח בפועל למוצר שהוזמן ו/או במקרה של אי אספקה [להלן: “טעמים מוצדקים לביטול עסקה”].
בכל מקרה של ביטול עסקה, אך ורק מן הטעמים המוצדקים שפורטו לעיל – יוחזר למזמין/לצרכן כספו תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול המוצדקת – כנגד קבלת המוצר המקולקל.

8. ביטול עסקה ברכישת סדנאות מקוונות
משתמש שרכש וקיבל גישה לקורסים ולסדנאות המקוונות באתר, לא יהיה זכאי לבטל את הרכישה ולקבל בגינה החזר כספי, מאחר שהשימוש באותם מוצרים מתבצע באופן מלא ומיידי עם קבלת הגישה אליהם.

9. הזמנות לאירועים
הזמנת ארוחות ל- 15 איש ומעלה תיחשב כהזמנת קייטרינג לאירוע. בכל מקרה של הזמנה כזו יש לשלם מראש את התשלום בעת ביצוע ההזמנה.
התשלום יתבצע במזומן/אשראי/העברה בנקאית בלבד. לא ניתן לשלם בהמחאות.
יובהר כי ביטול של הזמנת קייטרינג לאירוע תתאפשר עד שבוע ממועד האירוע. בכל מקרה אחר של ביטול, יחויב המזמין ב-50% מגובה ההזמנה, מלבד מזמין שיבטל הזמנתו תוך שלושה ימים לפני מועד האירוע, ואז יחויב ב-100% מגובה ההזמנה.

10. שינויים במנות ובמרכיבים
מעדניית אופוריה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים בתפריט המוצע באתר בכל עת, וכן במרכיבי המנות המסופקות על ידה בהתאם לעונות השנה ולמגבלות המלאים בשווקים בכל תקופה, והן בכפוף למחסור שעשוי להיות במוצרים מסויימים בחלק מעונות השנה, מבלי ליידע את המשתמשים באתר מראש. בנוסף, ייתכן כי בימים מסויימים לא יהיו חלק מהמנות המופיעות באתר זמינות – מהסיבות שפורטו לעיל ו/או מכל סיבה אחרת שאינה תלויה במפעילת האתר.

11. תמונות להמחשה
ייתכנו שינויים בין מראה של חלק מהמוצרים באתר לבין המראה שלהם בעת אספקתם בפועל, בין כתוצאה מהבדלי גוון בצילום ובין מכל סיבה אחרת. בכל מקרה כזה לא יהווה הדבר הצדקה לביטול עסקה מצד הצרכן, למעט במקרי קיצון בלבד שבהם סופק מוצר השונה באופן מהותי וממשי ממראהו בתמונה שבאתר.

12. אלרגנים, אלרגיות ורגישויות
מעדניית אופוריה אינה אחראית בשום מקרה לכל נזק בריאותי או אחר שייגרם למזמין באתר כתוצאה מצריכה של מוצריה על ידי המזמין ו/או מי מטעמו, אורחיו, עובדיו ו/או בני משפחתו – בין אם כתוצאה מאלרגיה אשר ידועה לו ו/או לא הייתה ידועה לו בעת ביצוע ההזמנה.
מעדניית אופוריה מצהירה כי המטבח בו מכינים את המזון איננו סטרילי וכי יש בו אגוזים, בוטנים, שקדים, סויה, גלוטן, גרעינים ושומשום. כל משתמש באתר מצהיר בזאת כי קרא את התקנון בעניין זה וכי הוא משחרר מראש את מפעילת האתר מכל אחריות לכל נזק בריאותי שייגרם לו כתוצאה מחשיפה למרכיבים מסויימים במזון העשויים לגרום לו לאלרגיה. האחריות הבלעדית לכל נזק כאמור תהיה אך ורק על המזמין, גם אם לא ידע בעת ביצוע ההזמנה על רגישות יתר ו/או אלרגיה למרכיבים מסויימים במוצר שהוזמן על ידו באתר, וגם אם ידע והודיע על אלרגיה למרכיב כלשהו. למעדניית אופוריה אין ולא תהיה כל אחריות משפטית לבעיות בריאותיות של כל מזמין הנובעות מרגישות ו/או אלרגיה למרכיבים מסויימים.

13. אחריות
התכנים המוצגים באתר מוצגים וניתנים לשימוש כמות שהם (“As Is”).
האתר או מפעילו אינם מצהירים או מציגים או מבטיחים כי התכנים מתאימים לצרכיי המשתמש או מטרותיו ולא יישאו בכל אחריות להתאמתם כאמור.
הנהלת האתר ומפעיליו משקיעים מאמצים רבים על מנת שכל התכנים באתר יהיו באיכות גבוהה, עדכניים ומהימנים. ואולם, לאור מורכבות התכנים, תיתכנה טעויות ו/או אי דיוקים בתכנים הנכללים באתר, והאתר או מפעיליו או מנהליו לא יישאו בכל אחריות בקשר לטעויות או לשגיאות בתכנים המוצגים באתר או לשימוש בהם או תוצאותיו ו/או השלכותיהם.
המשתמש מצהיר בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה או יעשה בתכנים או בשירות המוצע על ידי האתר והאתר או מפעיליו לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שנגרם או ייגרם למשתמש או לכל צד שלישי אחר, כתוצאה מהשימוש בתכנים או באתר או בשירות המוצע בו לרבות בגין ביטול ו/או הפסקת רכישת השירותים המוצעים באתר, לרבות במקרה של שיבושים ו/או ליקויים בהעברת התכנים ו/או בהענקת השירותים, תהא הסיבה אשר תהא.
כמו כן, לא תהיה מעדניית אופוריה אחראית למידע ולתכנים שיתפרסמו באתר על-ידי צדדים שלישיים כלשהם, לרבות מפרסמים.
שמות של אנשים, חברות, מוצרים ו/או דמויות הנזכרים באתר לצרכים שונים, אין מטרתם לייצג ישויות אמיתיות, וכל קשר בינם לבין ישויות אמיתיות בשם זהה או דומה הינו מקרי לחלוטין.

14. שימוש במידע פרטי של המשתמש
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לעשות כל שימוש במידע, הנדרש לה לצורך מתן השירותים המבוקשים על ידך.
מעדניית אופוריה תהיה רשאית להתיר את הגישה למידע במאגרי המידע ו/או להעביר את המידע לצד שלישי כלשהו בהתאם לסוג השירותים כאמור ו/או לצורך תפעול, פיתוח ושיפור האתר והשירותים באתר.
כמו כן תהיה רשאית מעדניית אופוריה לעשות שימוש במידע על מנת לפנות אליך בכל אחד מאמצעי ו/או פרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידך באתר לרבות בדרך של דיוור ישיר ושירותי דיוור ישיר על מנת להציע לך כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר תסבור מעדניית אופוריה כי יוכל להתאים ו/או לעניין אותך בהתאם לפילוח המידע המצוי אצלה אודותיך ו/או כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע אחר בהתאם לשיקול דעתה.
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לפנות אליך בעצמה ו/או באמצעות מי מטעמה וכן להעביר את המידע לצדדים שלישיים כלשהם על מנת שיוכלו לפנות אליך ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים כאמור. הינך רשאי בכל עת לפנות ל- מעדניית אופוריה ולבקש שלא לקבל הצעות לשירותים ו/או מוצרים נוספים מעבר לשירותים אליהם נרשמתם באתר באמצעות פניה בכתב לכתובת euphoria.kitchen96@gmail.com
מעדניית אופוריה תהיה רשאית לשלוח אליך כל מידע פרסומי ו/או שיווקי שלה ו/או של צדדים שלישיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי תוך שימוש בכל אחד מאמצעי התקשורת האלקטרונית שמסרת לה בעת הרישום לאתר או במועד מאוחר יותר, לרבות הודעות בדואר אלקטרוני ובהודעות SMS.

15. הגבלה או מניעה של גישה לאתר
האתר ומפעיליו שומרים על זכותם להפסיק ו/או לסרב לתת גישה, בכל עת, ומכל סיבה שהיא, אל האתר ו/או לחלקים ממנו, לפי שיקול דעתם הבלעדי וללא כל מתן הודעה מוקדמת. משתמש אשר רכש שירותים שלא סופקו לו במקרה כאמור יושב לו כספו.

16. מתן שירות
במטרה להבטיח את השירות הנרכש באתר, ועל מנת להבטיח לכם, רוכשי השירות כי יש מי שעומד מאחורי האתר, מתחייבים האתר ומפעיליו כי בכל רכישה של שירותים שתבצעו, תקבלו את השירות שנרכש ולחלופין, במידה ולא סופק השירות במלואו יינתן לכם החזר בגין מלוא שווי השירות שלא ניתן.

17. אבטחה ופרטיות
פרטיותכם חשובה לנו. כל רכישה של שירותים באתר מבוצעת באופן מאובטח. המידע שתמסרו לנו מאובטח בפרוטוקול מוצפן אשר אינו מאפשר לגולשים אחרים לצפות בפרטים שאתם מעבירים לנו.
המידע שנמסר לנו על ידכם נשמר במחשבי מפעילי האתר או מי מטעמם בצורה מאובטחת ומוצפנת.

18. קישורים לאתרים אחרים
האתר כולל קישורים (“לינקים”) לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים שונים.
מעדניית אופוריה מספקת קישורים אלה אך ורק לצורכי העשרה, העמקה ונוחיותם של המשתמשים.
אתרים אלו אינם בשליטתה של מעדניית אופוריה, ו- מעדניית אופוריה אינה ולא תהיה אחראית לתוכן הקיים באתרים מקושרים אלו.
הופעה של קישור לאתר של צד שלישי כלשהו באתר מעדניית אופוריה איננה מהווה אישור ו/או הסכמה לתוכן האתר ו/או למהימנות המידע המופיע בו, ואין בהופעה של הקישור באתר כדי להצביע על קשר של מעדניית אופוריה לאתר המקושר ו/או לבעליו ו/או לבעל החסות עליו ו/או לכל מידע ו/או מוצר ו/או שירות הניתן ו/או מוצע באתר המקושר.

19. תנאים נוספים
מעדניית אופוריה רשאית לשנות את תנאי שימוש אלה מעת לעת בלי למסור על כך הודעה מראש.
מעדניית אופוריה תפרסם באתר את התנאים החדשים ותחילת תוקפם יהיה מועד פרסומם לראשונה.
מובהר בזאת, כי רק האמור בהסכם זה יחייב את מעדניית אופוריה.
מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באתר, יהיה בית המשפט בעל הסמכות העניינית בירושלים, אשר יידון בהתאם לדיני מדינת ישראל.

new-logo-h150

מטבח טבעוני ובריא

058-6940845
ירושלים
שעות פעילות :
ראשון – חמישי 8:00- 17:00
שישי 9:00-15:30